ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...
ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...

اصول نگارش پایان نامه

اصول نگارش پایان نامه

"تفکر بزرگترین لذت بشر است"اولین ,مهم ترینو در عین حال زیباترین  نکته در راستای نگارش یک پایان نامه موفق عمل کردن به این جمله است. نهایت تلاش خود را  به کار ببندید تا با اندیشیدن به شناخت دست پیدا کنید, زیرا تنها از این مسیر است که می توانید از نتیجه اندیشیدن خود که همان کسب علم است لذت ببرید.

چنانچه میان ذهن پژوهشگر و موضوع تحقیقی مد نظر برای پایان نامه تعامل و تبادل برقرار باشد, یعنی او بکوشد با فکر تحلیل گر و پویای خود موضوع مورد تحقیق را بررسی کند به شناخت خواهد رسید, این شناخت ها اگر چه کوچک اما بسیار لذت بخش هستند. بنابراین تا زمانی که پژوهشگر برای انجام پایان نامه خود از اندیشه پویای خود کمک بگیرد گویا غرق در موضوع پایان نامهخود می شود و پدیده هایی کشف می کند که او را به وجد خواهد آورد. نقطه مقابل این مطلب زمانی است که به اجبار به موضوعی پرداخته شود و حجمی از اطلاعات به صورت طوطی وار و سرسری به ذهن سپرده شود, در حقیقت در این حالت پژوهشگر با جریانی خشک و بی روح عجین شده چرا که بدون داشتن ارتباط معنوی و بدون ایجاد تعامل با موضوع به آن دخول کرده پس کاملاً طبیعی است که دلسرد و بیزار شود.

 

 

                                       

یادتان باشد که در پایان نامه به جرقه های ذهنی خود ایمان داشته باشید این فکرها و جرقه های به ظاهر کوچک و کم اهمیت می توانند چراغی پرنور برای ادامه مسیرپژوهشی برافروزند و آغازی نو برای تفکرات پخته و کاملاً مساعد  و مناسب در کار پژوهشی پایلان نامه شما شوند. در حین انجام کار پژوهشی گاهی از افقی دورتر به کار خود و نتایج آن نگاه کنید تا افقی جدید در برابر دیدگان شما گشوده شود و الهام ها و جرقه های فکری نو و خلاقانه به سمت شما باز شوند.

سفارش پایان نامه

انجام پایان نامه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.