ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...
ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...

پایان­ نامه معماری داخلی

پایان­ نامه معماری داخلی

با گسترش متقاضیان رشته مهندسی معماری در ایران، انجام پایان­ نامه معماری داخلی در مقطع کارشناسی ارشد نیازمند بهره­گیری از افراد  متخصص و کارشناس در این زمینه است. هدف اصلی رشته مهندسی معماری با گرایش معماری داخلی، بهینه ساختن فضاهای داخلی ساختمان جهت انجام فعالیت­های روزمره به صورت کاملاً مفید و مطلوب است.

به دلیل فراگیر بودن دامنه فعالیت­های علمی مربوط به رشته معماری داخلی در کشور ما، این رشته از اهمیت بسزایی برخوردار است. معماری داخلی واحدهای مسکونی، مجتمع ­های تجاری، فروشگاه­های کوچک و بزرگ، فرودگاه­ها، سالن­های ورزشی و تفریحی، سالن­های همایش، نمایشگاه­های بین­ المللی و غیره نیازمند بهره­گیری از  معماران داخلی برجسته و ماهر است. بنابراین، افراد برای تحصیل در این رشته و تدوین پایان­ نامه معماری داخلی باید توانایی­های ویژه­ای همچون خلاقیت و تفکر هنری، برخورداری از ایده­های ناب و جدید،  تحلیل و بررسی فضاهای داخلی گوناگون، آشنایی با سبک­های مختلف معماری داخلی و توانایی طراحی فضاهای داخلی و تبدیل آن­ها به طرح­های کاربردی داشته باشند. در این بخش، سرفصل دروس و واحدهای پایان­ نامه این رشته نیز به طور کامل معرفی می­شود.

 

                                   

 

سرفصل دروس معماری داخلی

 

پایان­ نامه معماری داخلی در مقطع کارشناسی ارشد شامل 6 واحد است. همچنین، تعداد کل واحدهای این رشته، 32 واحد مشتمل بر 24 واحد اجباری و 44 واحد اختیاری است. سرفصل­های دروس کارشناسی ارشد معماری داخلی شامل موارد زیر است:

تئوری و تاریخ معماری 1، تئوری و تاریخ معماری 2، درک بین محیط­های داخلی، کارگاه طراحی داخلی 1، کارگاه طراحی داخلی 2، کارگاه طراحی داخلی 3 و تکنولوژی محیط­های داخلی.

دروه­ی آموزشی رشته معماری داخلی به مدت دو سال، شامل چهار ترم به طول می­انجامد که سه ترم آن مربوط به گذراندن واحدهای آموزشی و ترم آخر جهت تدوین پایان­نامه در نظر گرفته شده است. این دوره به صورت تمام­وقت و نیازمند حضور دانشجویان در کلاس­ها و کارگاه­ها بنا بر برنامه­ی درسی تعیین شده توسط دانشگاه است.

انجام پایان­ نامه معماری داخلی

سفارش پایان­ نامه معماری داخلی

 

پایان نامه مدیریت منابع انسانی

پایان نامه مدیریت منابع انسانی

نیروی انسانی، مهمترین سرمایه غیرمادی یک کسب و کار محسوب می‌شود و میزان کارایی آن می‌‌تواند تا حد چشمگیری عملکرد کسب و کار را تحت تاثیر قرار دهد. در پایان نامه مدیریت گفته می‌شود که مدیریت منابع انسانی به طور خلاصه شامل فرآیند جذب، مدیریت و  هدایت موثر افراد به منظور دستیابی به بالاترین سطح کارایی است، اما این تنها بخش کوچکی از مدیریت نیروی انسانی است.

 

                                                 

 

امروزه با تخصصی شدن هر چه بیشتر تمامی حوزه‌ها در فضای کسب و کار، مدیریت منابع انسانی بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است. به طوری که موضوعات متعددی از جمله آموزش پرسنل و به روزرسانی دانش آنها، ایجاد تعامل سازنده میان آنها و سایر مولفه‌های کسب و کار بالاخص مشتریان (در فضای حقیقی و مجازی) از اهمیت اساسی برخوردار شده است.

همچنین رویکردهای جدیدی در تمامی ابعاد کسب و کار پدید آمده که از مهمترین آنها می‌توان به برنامه‌ریزی استراتژیک اشاره کرد. درپایان نامه مدیریت در خصوص مدیریت منابع انسانی گفته می‌شود که با استفاده از رویکردهای نوین در زمینه مدیریت منابع انسانی  می‌توان تمامی معیارهای عملکرد یک کسب و کار را به نحو مستقیم یا غیر مستقیم ارتقا داده و به سطح بالاتری از عملکرد دست یافت. از جمله مهمترین موضوعاتی که در مدیریت منابع سازمانی مورد توجه قرار می‌گیرد می‌توان به فرهنگ سازمانی، دانش سازمانی و انگیزش نیروی انسانی اشاره کرد. درپایان نامه مدیریت، منابع انسانی به عنوان یکی از ارکان اصلی در ساختار سازمان مورد مطالعه قرار می‌گیرد و مدیریت موثر منابع انسانی می‌تواند "مزیت رقابتی" برای کسب و کار حاصل کند.

انجام پایان نامه مدیریت
سفارش پایان نامه مدیریت

مقاله Isi

پایان نامه مدیریت با موضوع آسیب شناسی

پایان نامه مدیریت با موضوع آسیب شناسی


در پایان نامه مدیریت می خوانیم که آسیب شناسی سازمانی عبارتند از کسب شناخت و باز بینی جامع ، نظام مند و منظم از فعالیت های سازمان و نتایج حاصل از آنها و شناخت مشکلات سازمان تا از این رهگذر با ارایه راهکارهایی مناسب از حاد شدن مشکلات جلوگیری شود
بنابراین در این پایان نامه مدیریت توضیح می دهیم که هدف از آسیب شناسی نقاط ضعف و قوت سازمان و شناسایی زمینه هایی که نیاز  به بهبود دارندکه باعث پیشرفته سازمان می باشد و مسیر رشد را هموار می کند به همین منظور مورد توجه مدیران قرار گرفته است و می توانند از این طریق مشکلات واحد تحت مدیریت خود را تشخیص دهند و مشکل را بر طرف کنند

 

ارتباطات چه نقشی در آسیب شناسی دارند؟

 

 

 در این پایان نامه مدیریت به موضوع ارتباطات می پردازیم یکی از عمده ترین دشواری هایی که سازمانها و مدیران  با آن مواجه هستند  ارتباط نامناسب است . این مشکل در بیشتر موارد مانع دستیابی سازمان ها به اهداف از پیش تایین شده است.ارتباطات در پیشرفت سازمانها نقشی اساسی دارند ارتباطات از عنصرهای اولیه و مهم مدیریت است . مدیران در سازمانها وظیفه دارند با تمام اشخاص در سطوح مختلف مثل زیردست هاو بالا دست ها ویا اشخاص هم تراز خود در ارتباط باشند. نحوه ارتباط مدیران با کارمندان سازمان ممکن است مهمترین ضرورت باشد
مواردی که می تواند به بالا بردن سطح یک سازمان کمک سازنده ای  کند : ایجاد فرهنگ ارتباطی مناسب ، ایجاد فضای مناسب ارتباطی ،ایجاد درک متقابل بین کارکنان و مدیران،جذب نیروی جوان این موارد جهت از میان برداشتن موانع ضروری است

انجام پایان نامه مدیریت
سفارش پایان نامه مدیریت

مقاله Isi


انجام پایان ­نامه معماری

امروزه با گسترش ساخت و سازها رشته مهندسی معماری بسیار پرطرفدار شده و ضرورت انجام پایان ­نامه معماری را دوچندان  کرده است. معماری ترکیبی از هنر و مهندسی است که در لغت به علم بنایی اطلاق می­گردد و شغل یک معمار آبادانی و آبادسازی است. هدف اصلی این رشته، طراحی ساختمان­هایی کاربردی، مقاوم، زیبا و اصیل است. پایان ­نامه­ معماری در مقطع کارشناسی ارشد طی سه مرحله شامل نگارش پایان ­نامه، طراحی نرم­افزاری و نیز طراحی و ساخت ماکت انجام داده می­شود. در این بخش، به­طور خلاصه به معرفی انواع گرایش­های این رشته و موارد لازم جهت انجام پایان­ نامه کارشناسی ارشد پرداخته می­شود.

معرفی برخی از نرم ­افزارهای تخصصی رشته معماری       

 

                                   

 

در نگارش پایان ­نامه­ معماری ، استفاده از نرم­افزارها به­عنوان امری اجتناب­ناپذیر به شمار می­رود، زیرا با پیشرفت تکنولوژی، انجام مراحل طراحی ساختمان از طریق این نرم­ افزارهای کاربردی بسیار سریعتر و ساده­ تر شده است. یکی از مهم­ترین نرم­ افزارهای تخصصی رشته مهندسی معماری، AutoCAD است. استفاده از این نرم ­افزار در انجام پایان­ نامهبه دانشجو کمک می­کند تا به ترسیم نقشه­های مهندسی و صنعتی بپردازد. از دیگر نرم­افزارهای کاربردی در این زمینه می­توان به Sketch up Pro اشاره  کرد که در طراحی و ساخت مدل­های سه­بعدی بسیار قدرتمند است و امکان طراحی دقیق را به کاربر می­دهد. علاوه بر این، معماران از برنامه­ ی 3D Max جهت پیش­نمایش ساختمان­ها و مدل­ها قبل از ساخت و همچنین طراحی نمای داخلی بهره می­گیرند. این نرم­ افزار قادر به پشتیبانی از AutoCAD نیز هست که امری ضروری برای دانشجویان و معماران به شمار می­آید.

گرایش­های مختلف رشته مهندسی معماری

 پایان ­نامه­ معماری به دلیل تنوع بی­شمار گرایش­های این رشته از طیف وسیعی از موضوعات برخوردار است. مهم­ترین گرایش­­های رشته معماری در مقطع کارشناسی ارشد شامل موارد زیر است:

 

                       معماری- معماری

                       تکنولوژی معماری

                        معماری منظر

                       معماری- مرمت بناها و بافت‌های تاریخی و معماری

                       معماری- انرژی

                      مدیریت پروژه و ساخت

 

انجام پایان ­­نامه معماری

سفارش پایان نامه معماری

 

 

پایان نامه برق با محوریت الگوریتم ژنتیک

پایان نامه برق با محوریت الگوریتم ژنتیک

 

در پایان نامه برق می خوانیم که الگوریتم ژنتیک (یا الگوریتم ژنتیکی)‌ یکی از موضوعاتی است که با وجود گذشت نزدیک به نیم‌قرن از پایه‌ریزی مفاهیم آن، همچنان به طور گسترده در بسیاری از زمینه‌های علمی از جمله پایان نامه برق مورد مطالعه و استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

                                                  

 

به طوری که به جرات می‌توان گفت الگوریتم ژنتیک، همچنان یکی از پرکاربردترین روشهای حل مسائل، بالاخص در حوزه‌های مهندسی است. ویژگی اصلی الگوریتمهای ژنتیک آن است که جواب مساله در آن رفته رفته بهبود می‌یابد. الگوریتم ژنتیک با یک مجموعه از جوابها که از طریق کروموزومها نشان داده می‌شوند آغاز می‌شود. به طوری که از جوابهای حاصل از یک جمعیت به منظور تولید جمعیت بعدی استفاده می‌شود. اساس کار الگوریتم ژنتیک در پایان نامه برق، کار بر روی کروموزومها و تصحیح طراحی و متغیرها (ژنها) در هر مرحله بر اساس تابع هدف محاسبه شده متناظر با هر کروموزوم است. عموما از الگوریتم ژنتیک به منظور یافتن راه حل در مسائل مختلف استفاده می‌شود که شامل جستجو و بهینه‌سازی است.از الگوریتم ژنتیک به منظور طراحی و بهینه‌سازی سیستمها و ماشینهای الکتریکی و الکترومغناطیسی از جمله مولدها (ژنراتورها)، مبدلها (ترانسفورماتورها) و بسیاری از اجزای دیگر استفاده می‌شود. یکی از رویکردهای نوین در زمینه طراحی و تحلیل ماشینهای الکتریکی، استفاده از الگوریتم ژنتیک به همراه روشهای تحلیلی مانند روش اجزای محدود است. همچنین به تازگی از الگوریتم ژنتیک در بهینه‌سازی چندهدفه به منظور ارتقای مشخصات طراحی سیستمهای الکتریکی و الکترومغناطیسی استفاده می‌شود. نرم‌افزارهای متعددی به منظور اجرای الگوریتمهای ژنتیک به کار می‌روند که از مهمترین آنها می‌توان به نرم‌افزارMATLAB  اشاره کرد.

انجام پایان نامه برق

سفارش پایان نامه برق

مقاله Isi