ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...
ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...

مشاوره رایگان

همه دانشجویان به دنبال بهترین راه نوشتن پایان نامه و مطالب حرفه ای هستند. دانشجویان هنگام شروع تدوین و نگارش پایان نامهمعمولا با سوالات زیادی مواجه می شوند و دانشجویانی که زیاد از تحقیق و پژوهش سر درنمی آورند و با فرایند آماده سازی پروپوزال وپایان نامه آشنایی ندارند با مشکل جدی مواجه می شوند.

مشاوره رایگان

  ادامه مطلب ...

تحلیل آماری پایان نامه

در هر پژوهش برای مطمئن شدن از صحت کار و داده های جمع آوری شده باید تحلیل آماری انجام داد چون این کار به پژوهشگران نشان می دهد که روش پژوهششان صحیح بوده است یا خیر. به این منظور متخصصان داده ها را مورد تجزیه و تحلیل انجام می دهند و نتیجه رادر اختیار مصرف کننده قرار می دهند. تحلیل آماری پایان نامه به منظور بررسی نرم افزاری داده ها و پژوهش صورت می گیرد و برای این کار باید از نرم افزارهای تخصصی آماری استفاده کرد. برای پایان نامه ارشد و دکترا همواره نیاز به تحلیل آماری است و دانشجویان برایانجام پایان نامه خود باید از نرم افزارهای آماری استفاده کنند.

تحلیل آماری پایان نامه

این بخش از مهمترین بخشهای پروژه می باشد و به طور کلی به دو شکل توصیفی و استنباطی صورت می گیرد. در بخش توصیفی از پارامترهایی مانند جدول توزیع فراوانی،  درصد فراوانی، درصد تجمعی و میانگین استفاده می شود و در بخش استنباطی نیز از جوامع آماری  استفاده می گردد. برای استفاده از نرم افزارهای آماری مانند EViews هم میتوان داده های خود را مدیریت کرده و تحلیلهای آماری و اقتصادسنجی را انجام داد. برای آزمونهای پارامتریک نیز از آزمونهایی مانند T و تحلیل واریانس استفاده می شود. در آزمونهای غیرپارامتریک نیز از آزمون علامت تک نمونه، زوجی، ویلکاکسون،  کروسکال-والیس،  فریدمن، آزمون تقارن توزیع،  آزمون میانه k و ... استفاده می شود. به طور کلی در این بخش  پایان نامه اگر داده ها کیفی باشند به صورت استدلالی تحلیل می کنیم و اگر داده ها به صورت آماری باشند تفکیک آماری می کنیم. تحلیل آماری  پایان نامه و استفاده از نرم افزارهای تحلیلی نیاز به متخصصین حرفه ای دارد. به دلیل اینکه در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد کمتر به مباحث آماری پرداخته می شود برای دانشجویان بخش تحلیل اماری پایان نامهشان  را دشوار ساخته است. زمانی که شما تحلیل آماری پایان نامه خود را به متخصصین و کارشناسان مجرب می سپارید دیگر نگران نتیجهپژوهش و در نتیجه دفاع  پایان نامه خود نیستید. در این راستا کارشناسان ما ازتمام تحلیلهای آماری و نرم افزارهای تخصصی آماری و شبیه سازی استفاده می کنند نرم افزارهایی نظیر :
SPSS - Stata –Eviews – Expert Choice – SWOT – Lisrel
ونرم افزارهای شبیه سازی مانند :
Matlab – FLAC3D – ANSYS-  Abaqus  

منبع: تحلیل آماری پایان نامه

سفارش چاپ مقاله

امروزه دانشجویان علاقمند به کارهای پژوهشی و تحقیقاتی تلاش می کنند تا مقالات علمی خود را دز مجلات علمی چاپ کرده و به نام خود به ثبت برسانند. زمانی که یک پژوهشگر آموخته ها و دستاوردهای علمی خود را در اختیاردنیا قرار می دهد به پیشرفت علم و همچنین پیشرفت خودش کمک بزرگی می کند. 

ادامه مطلب ...

نگارش پروژه های مطالعاتی

هدف ازانجام تحقیق و پروژه های مطالعاتی شناخت دقیق و آگاهی پیدا کردن از پدیده ها است واساتید نیز به واسطه این پروژه ها مهارت دانشجویان را می سنجند. از این رو نگارش پروژه های مطالعاتی نیازمند برنامه ریزی دقیق می باشد تا کیفیتی مناسب داشته باشند و مورد تایید قرار گیرند. 

ادامه مطلب ...

عقد قرارداد

عقد قرارداد

به منظور عقد قرارداد شما ابتدا در سامانه ثبت نام کرده و پایان نامه یا پروژه خود را در آن ثبت می کنید. کارشناسان و متخصصان ما در زمینه پروژه، پایان نامه ارشد و یا رساله دکترا به شما مشاوره می دهند و بعد از مشخص شدن برنامه ریزی های لازم برای  نگارش پروژه و یاپایان نامه با شما هماهنگیهای مربوط را انجام می دهند. متخصصین ما در زمان مقرر پروژه شما را تحویل می دهند و پروژه ای مربوط به نیاز شما آماده می سازند. شرکت ما در حفظ پایان نامه شما کوشا است و به هنگام عقد قرارداد کاملا به شما اطمینان خاطر می دهد. شما نیز می توانید از شروع مراحل پروژه تا پایان آن با مشاوران ما در تماس باشید و از وضعیت انجام پایان نامه یا پروژه خود آگاه شوید. تمامی مراحلانجام پایان نامه تان را به ما بسپارید تا حرفه ای ترین پروژه را تحویل دهید.

عقد قرارداد

منبع: عقد قرارداد