ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...
ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...

تحلیل داده های پایان نامه

1- خوشه سازی فرضیات یا پرسش های پژوهش
برای مطالعه و بررسی موضوع مورد نظر پژوهش، می باسیت به بررسی فرضیات و پرسش های پژوهش پرداخت. برای بررسی فرضیاتپژوهش نیز باید عناصر موجود در آن بررسی شود. عناصر موجود در فرضیات لازم است خوشه سازی یا خوشه بندی شوند، این کار به معنای خرد و ریز کردن عناصر موجود در فرضیات است. 
برای خوشه سازی در ابتدا، کلمات و واژگان کلیدی را استخراج کرده و بعد تا جای امکان خرد می کنیم و در نهایت ارتباط بین واژگان را هم خارج کرده و تا حد نیاز پژوهش خرد و ریز می کنیم.   ادامه مطلب ...

نکاتی در نگارش مقاله مروری

نگارش مقاله مروری به نظر بسیاری از پژوهشگران و محققان کاری سهل و ممتنع است یعنی هم می تواند آسان و هم در عین راحتی خیلی سخت باشد. آسان بودنش از جهت این است که نیاز به انجام یک پژوهش از ابتدا تا انتها نیست ( پژوهش اصیل ) و سخت بودن آن از جهت اینکه لازم است به موضوع تسلط خوب و کافی داشته باشیم.
همه می دانیم که مقاله ی مروری مقاله ای است که نظرات و نتایج محققینی را که پیرامون یک موضوع خاص پژوهشی انجام داده اند گردآوری کرده و البته نویسنده ی مقاله ی مروری هم می تواند انتقادات و تحلیل های شخصی را به آن اضافه کند.
با پیروی از گام های زیر می توانید یک مقاله ی مروری بنویسید:  ادامه مطلب ...

نکاتی در انتخاب استاد راهنما

تصویری که ما دانشجویان در ذهنمان از استاد راهنما داریم معمولا تصویری بسیار ایده آل و غیر واقعی است. ما تصور می کنیم که با انتخاب استاد راهنما، به راحتی می توانیم تمامی مراحل تحقیق را از ابتدا تا انتها بدون هیچ دغدغه و استرسی پشت سر گذاریم. البته این تصویر ذهنی چندان هم بی پایه نیست ولی خیلی هم با واقعیات جامعه علمی کشور ما همخوانی ندارد.  

نکاتی در انتخاب استاد راهنما

  ادامه مطلب ...

چگونگی استفاده صحیح از پاورپوینت در ارائه پروژه ها

چگونه از پاورپوینت بهترین استفاده را ببریم


پاورپوینت یکی از فنون مهم در ارائه ی سخنرانی هاست. دلیل اهمیت پاورپوینت این است که، مطالبی را که مخاطبان نمی توانند به راحتی از طریق سخنرانی دریافت کنند از تصاویر، جداول و نمودارهای پاورپوینت به راحتی قابل درک است.

چگونگی استفاده صحیح از  پاورپوینت در ارائه پروژه ها

  ادامه مطلب ...

چرا مقاله من رد شد

شاید همه ی دانشجویان، محققین، اساتید و پژوهشگران با این مشکل برخورد کرده باشند که پس از زحمات بسیار و مطالعات و پژوهشهای فراوان، مقاله ای را تدوین و ارسال کرده اند اما با این جمله رو به رو  شده اندکه مقاله ی ما پذیرفته نشد!!!!!

چرا مقاله ی من رد شد

 

ادامه مطلب ...