ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...
ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...

پایان نامه | پایان نامه - ساختار کلی نرم افزار Spss

ساختار کلی نرم افزار spss و هدف از آشنایی با آن

هدف از نگارش مقالات نرم افزار Spss در سایت ,Editexperts  آشنایی با شیوه های آنالیز و تجزیه و تحلیل داده ها و تقویت مهارت ارزیابی و خلاصه کردن داده ها و نتیجه گیری و برداشت از آنها می باشد. و آشنایی با ساختار کلی نرم افزار Spss و کار با آن کمک بزرگی به ارائه یپایان نامه ای با کیفیت و دقیق خواهد کرد.

 

 

ساختار کلی نرم افزار spss و معرفی بخش های آن

ساختار کلی نرم افزار Spss مبتنی بر پنجره‌های متغیر و قابل حرکت و پنجره های ثابت می باشد. نرم افزار Spss دارای 4 بخش اصلی می باشد که همان ساختار اصلی را تشکیل می دهند:

  1. Data Editor (پنجره ی ویرایشگر داده ها)
  2. Spss Viewer یا Output (پنجره ی نمایش خروجی داده ها)
  3. Syntax (پنجره ی مربوط به دستورات)
  4. Script

ساختار کلی نرم افزار SPSS و نحوه کار با محیط  Data Editor

پنجره Data Editor برای ورود داده‌های تازه و یا فراخواندن و استفاده از فایل داده موجود به استفاده می شود. Data Editor یا همان ویرایشگر داده, یکی از اصلی ‌ترین و مهمترین پنجره های کاربردی نرم‌افزارSpss  می باشد, زیرا برای فعال نمودن سایر قسمت های مورد استفاده (Sub Menu)، مهم و ضروری می باشد که یک سند یا فایل مربوط به داده در این نرم افزار فعال باشد.

این پنجره همواره بر روی صفحه فعال و قابل رویت می باشد و امکان حذف آن وجود ندارد و فقط می توان آن را در حالت تمام صفحه یا کوچک شده قرار داد و در هر زمان امکان دستیابی به آن وجود دارد.

ساختار کلی نرم افزار spss و Worksheet های موجود در Data Editor

Data Editor دارای دو Worksheet یا کاربرگ می باشد:

  1. Data view یا همان نمایشگر داده(جهت ورود داده)
  2. Varable view یا همان نمایشگر متغیر ها (جهت تعیین نام و مشخصات متغیر ها)

 

 

دانلود نرم افزار spss

نویسنده: حاجی زاده 

منبع: editexperts.ir

پایان نامه | پایان نامه - انجام پایان نامه MBA

انجام پایان نامه MBA و شرح این رشته

همانطور که در مقالات قبلی نیز اشاره کردیم رشته مدیریت یکی از اصلی ترین شاخه های علوم انسانی می باشد که دانشجویان رشته مدیریت در مقاطع ارشد و دکتری در اغلب موارد خواهان این رشته می باشند و برای کسب مهارت و توانایی لازم در انجام پایان نامه MBA و ارائه ی پایان نامه, در دوره های تخصصی MBA و سمینار های مربوط به آن شرکت می نمایند.

 

 

انجام پایان نامه MBA و تاثیر دوره ی MBA در انجام آن

عبارت MBA مدیریت ارشد کسب و کار, اختصاری از (Master of Business Administration) است و کارشناسی ارشد در رشته مدیریت می باشد و دانشجویان در گرایشات متعدد این رشته ملزم به انجام پایان نامه در زمینه ی مورد تایید استاد راهنما می باشند.

قبل از انجام پایان نامه MBA شرکت در دوره های مربوط به این رشته  نقش بسزایی خواهد داشت و این دوره در اواخر قرن نوزده میلادی در آمریکا طراحی شد که ثمره ی آن صنعتی شدن کشور آمریکا و گرایش به علم مدیریت و توسعه و پیشرفت آن بوده است.

 

انجام پایان نامه  MBA و پیشرفت در این رشته

تلفیق دانش تخصصی دوره کارشناسی و مطلع و مسلط بودن به علم و دانش و همچنین فنون مدیریت در دوره ارشد، از دانش آموختگان این دوره مدیران کاردان, فعال و تاثیر گذاری می‌سازد و انجام پایان نامه در این مقطع نیز مزید برعلت خواهد شد که لازمه ی رسیدن به این مدارج بالا و ترقی در این رشته, کوشا بودن دانشجو و تلاش فرد برای انجام پایان نامه MBA در پایان تحصیل و دقت و ظرافت در انجام پایان نامه می باشد که در بالابرن کارایی, بهبود  و رشد تمامی ارگان ها و سازمان ها از جمله سازمان های اجتماعی-اقتصادی تأثیر فراوانی خواهد گذاشت. به همین دلیل است که در دهه های اخیر این دوره در اکثر کشور ها, به سرعت توسعه و رواج پیدا کرده است و فقط در کشور آمریکا حدود 700 آموزشگاه آموزش عالی, دوره MBA را برای متقاضیان این رشته ارائه می کنند.

 

نویسنده: حاجی زاده

منبع: editexperts.ir

پایان نامه | پایان نامه - پایان نامه ارشد بازاریابی

پایان نامه ارشد بازاریابی و آشنایی با این رشته

گرایش بازاریابی یکی از گرایشات رشته مدیریت می باشد و دانشجوی در حال تحصیل پس از گذراندن دروس تخصصی این رشته, ملزم به ارائه ی پایان نامه ارشد بازاریابی و استفاده از مهارت ها و تجربیات خود در گرد آوری و نگارش پایان نامه می باشد.

 

 

هدف این رشته و الزامی بودن تهیه ی پایان نامه, آشنایی کامل با وظیفه ها و تعهدات یک سازمان یا شرکت بازرگانی و بازار مصرف می باشد. دانشجویان این رشته و سایر رشته ها ی مدیریت بازرگانی در تشخیص مسئله های مرتبط با مدیریت و فروش, گرد آوری و آنالیز اطلاعات, مشکلات شناسایی بازار های فروش, گسترش بازار فروش و غیره, ارزیابی و ارائه ی راه حل های متعدد درباره ی مسائل و مشکلات, به اجرا درآوردن تصمیم های گرفته شده, گسترش توانایی افراد در تشخیص شرایط متغیر سیاسی, اجتماعی, اقتصادی و همچنین مشکلات به وجود آمده و متاثر از تکنولوژی و پیشرفت علوم و سایر مسائل, که به گونه ای در کسب و کار و بازار فروش اثر گذارند می باشد, که با آموزش این دانشجویان و ارائه ی پایان نامه ارشد بازاریابی و مطرح کردن ایده و طرح های فارغ التحصیلان این رشته انتظار می رود تا بخشی از مشکلات بازار فروش در جوامع تا حدودی کمرنگ تر شود .

پایان نامه ارشد بازاریابی و دروس اصلی این رشته

دانشجویان رشته بازاریابی نیز مانند سایر گرایشات رشته ی مدیریت بازرگانی دارای چارت درسی و تعدادی واحد اصلی و پایه و تخصصی می باشند که در تهیه ی پایان نامه ارشد بازاریابی در پایان دوره می توانند از آن ها بهره بگیرند که در این مقاله به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

پایان نامه ارشد بازاریابی و لیست دروس رشته ی بازاریابی:

  • مدیریت منابع انسانی پیشرفته

  • تئوریهای مدیریت پیشرفته

  • تحلیل آماری
  • مدیریت استراتژیک پیشرفته
  • بازارشناسی و مسائل بازاریابی
  • مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته
  • حسابداری مدیریت
  • تحقیق در عملیات پیشرفته
  • اقتصاد مدیریت
  • سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته
  • تحقیقات بازاریاب
  • بازاریابی صنعتی
  • رفتار مصرف کننده
  • سمینار در مسائل بازاریابی

دانشجویان این رشته با ارائه ی پایان نامه ای مرغوب و با کیفیت می توانند استعداد های خود را در این زمینه نیز محک بزنند.


نویسنده: حاجی زاده

منبع: editexperts.ir

پایان نامه | پایان نامه - انجام پایان نامه حقوق بین الملل

انجام پایان نامه حقوق بین الملل و آشنایی با این رشته

بی شک ارائه ی پایان نامه در تمام رشته ها و انجام پایان نامه حقوق بین الملل توسط دانشجویان در رشته حقوق یکی از ارکان اصلی موسسات و دانشگاه های سراسر کشور که گزینش دانشجویان را برعهده دارند می باشد که دانشجو الزاما باید به این امر توجه کند و در پایان دوره ی تحصیل خود در مقاطع ارشد و دکتری درصدد انجام پایان نامه ای کامل و مفید بکوشد.

 

 

انجام پایان نامه حقوق بین الملل و نقش آن در حل مسائل بین المللی

در کشورها و جوامع امروزی شاهد اختلافات گوناگون در زمینه های متعدد اجتماعی و سیاسی و اقتصادی در بین افراد, دولت, سازمان و کشور های مختلف می باشیم که حل این اختلافات و مطرح کردن راه حل های مفید برای این مسائل و مشکلات بین کشوری و گسترده, باید توسط افراد خبره و با تجربه صورت بپذیرد که این امر مهم توسط قشر تحصیل کرده و کاردان قابل انجام است که به این افراد حقوقدان گفته می شود که لازمه ی خبره و مجرب شدن آنان در این امر مهم, انجام پایان نامه حقوق بین الملل در گرایش حقوق بین الملل و انجام پایان نامه در سایر گرایش ها و ارائه ی راه حل های مفید برای حل مسائل می باشد.

انجام پایان نامه حقوق بین الملل و حیطه ی موضوعات آن

همانطور که در مقالات قبل نیز گفته شد رشته حقوق شامل گرایشات متعددی است که از جمله ی آن ها حقوق بین الملل می باشد و انجامپایان نامه حقوق بین الملل زمینه ای برای کسب مهارت و تجربه در این رشته خواهد بود که دانشجو با انجام پایان نامه در راستای گرفتن نتیجه ای مطلوب تلا ش خود را به ثمر می رساند.

حقوق بین الملل مجموعه ای ست از قوانین پذیرفته شده ای که در ارتباط بین کشور ها و ایالات مختلف تبیین می شود و دو طرف ملزم به رعایت آن می باشند که ارتباط طرفین را مقید و مشخص می کند که دانشجو برای انجام پایان نامه حقوق بین الملل باید موضوعی انتخاب کند که در زمینه یکی از موارد زیر باشد .

  1. رابطه ی دولت ها با یکدیگر
  2. رابطه ی دولت ها با سازمان های بین المللی
  3. رابطه سازمان های بین المللی با یکدیگر

 

نویسنده: حاجی زاده

منبع: editexperts.ir

پایان نامه | پایان نامه - پروپوزال مدیریت بازرگانی

پروپوزال مدیریت بازرگانی و معرفی این رشته

همانطور که از نام این رشته دریافت می شود کلمه مدیریت در آن نقطه عطف و توجه می باشد و مدیریت و کنترل در تمام امور همواره رکن اصلی یک فرآیند و پروژه می باشد, تهیه ی پروپوزال مدیریت بازرگانی و نگارش پایان نامه این رشته نیز مانند سایر رشته ها نیاز به دقت و صرف انرژی دارد.

 

 

پروپوزال مدیریت بازرگانی با دو ماهیت متفاوت

رشته ی مدیریت یکی از رشته های پرطرفدار شاخه ی علوم انسانی می باشد که مدیریت بازرگانی نیز یکی از گرایش های آن می باشد.یک مدیر بازرگانی موفق زمانی می تواند مهارت خود را در زمینه ی مدیریت نمایان کند که قدرت ایجاد ارتباط دقیق و درستی بین اعضای سازمان و مشتریان داشته باشد و به راحتی بتواند امور را در دست گرفته و هدایت کند که لازمه ی انجام صحیح یک روند کاری داشتن یک طرح کلی برای پروژه می باشد که ارائه ی پروپوزال مدیریت بازرگانی در مقاطع تحصیلی مختلف برای اخذ مدرک نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد چرا که یک مدیر بازرگانی با هدف پیشرفت و رسیدن به مدارج شغلی بالاتر تلاش می کند و دانشجوی رشته مدیریت نیز با هدف رسیدن به مدارج علمی بالاتر و پیشرفت خود در امور گام بر می دارد با این تفاوت که مدیر بازرگانی یک سازمان گاها با ارائه ی یک پروپوزال سازمانی اهداف و امور خود را مشخص می کند که ماهیت آن سازمانی و مربوط به شغل است و دانشجوی رشته مدیریت, پروپوزال مدیریت بازرگانی خود را ارائه می کند که ماهیت آن دانشگاهی و مربوط به پایان نامه می باشد.

پروپوزال مدیریت بازرگانی و اهمیت ارائه ی آن

دانشجوی این رشته نیز مانند سایر رشته ها در اواخر دوره ی تحصیل در مقاطع دکتری و ارشد ملزم به ارائه ی پروپوزال, در رشته ی در حال تحصیل می باشد و پس از تایید و مورد قبول بودن موضوع و پروپوزال انجام شده باید مراحل مربوط به آن را طی کند.

 

نویسنده: شایگان

منبع: editexperts.ir