ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...
ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...

نوشتن پایان نامه

نوشتن پایان نامه

برای انجام پایان نامه هنگام اتمام مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری لازم است که دانشجویان این مقاطع یک اثر پژوهشی و تحقیقاتی حول محوری مرتبط با رشته و گرایش تحصیلی شان ارائه دهند, که این اثر در واقع عصاره و چکیده فعالیت های آموزشی و پژوهشی آنها محسوب می شود. نوشتن پایان نامه به منزله پایان کار تحصیلی و پژوهشی دانشجوست که بیانگر فعالیت ها ی منسجم دانشجو است و تحت نظارت و حمایت اساتید راهنما و مشاور  به مرحله اجرا می رسد.

انتخاب موضوع پژوهش اولین مرحله از انجام مراحل پایان نامه محسوب می شود, پایان نامه ای که اولین تجربه رسمی پژوهشی و تحقیقاتی دانشجو می باشد و مسلماً دانشجو را علاوه بر آشنایی و متخصص شدن در امر تحقیق و پژوهش حداقل در یک زمینه علمی- پژوهشی حرفه ای و خبره خواهد کرد.

 

                                 

توجه و اهتمام به امر پژوهش و تحقیق, یکی از مهم ترین و اساسی ترین امور در تمامی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی به حساب می آید. بی شک تمامی پیشرفت های علمی اثر و نتیجه همین تحقیق و پژوهش هاست و می تواند به عنوان پشتوانه ای ضامن دوام و استحکام استقلال سیاسی و اقتصادی کشور در حال و آینده محسوب می شود.ایجاد زمینه های مساعد و تشویق و ترغیب دانشجویان مستعد و علاقمند به تحقیق و پژوهش یکی از موثرترین گام ها در این زمینه است.

برای به ثمر رسیدن یک پایان نامه موفق و هدفمند ابتدا لازم است که اهداف را تعیین نمایید. تعیین هدف, شروع موفقیت آمیز پژوهش است. تمامی اهداف دقیق  یک ویژگی مشترک دارند. هدف های دقیق بیان می کنند که در چه زمانی به چه نقطه ای از مسیر هدفمند خود خواهید رسید. و اما دشوارترین بخش تعیین هدف,تصمیم گیری درباره زمان رسیدن به نقطه هدف است.

انجام پایان نامه 

سفارش پایان نامه

مقاله isi

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.