ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...
ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...

پایان نامه کامپیوتر با محوریت شبکه حسگر بی‌سیم

پایان نامه کامپیوتر با محوریت شبکه حسگر بی‌سیم

پایان نامه کامپیوتر با موضوع حسگر بی سیم شبکه‌های حسگر بی‌سیم (Wireless Sensor Network) که بعضا با عنوان حسگر شبکه بی‌سیم نامیده می‌شوند، شبکههای متشکل از حسگرهای مستقل توزیع شده برای پایش (مانیتورینگ) و ثبت شرایط فیزیکی، زیست‌محیطی، پایش سازه‌ای ساختمانها، پایش فرآیند و کاربردهای صنعتی در زمینه پایش ماشین‌آلات، مراکز داده و غیره هستند.

                   

در پایان نامه کامپیوتر با موضوع شبکه حسگر بیسیم، یک شبکه حسگر بی‌سیم شامل چندین ایستگاه شناسایی موسوم به گره‌های حسگر است که هر یک از آنها کوچک، سبک و قابل حمل است. در این پایان نامه گفته می شود که این شبکه‌ها امکان اندازهگیری دما،‌ فشار، تابش، شدت ارتعاش، رطوبت و بسیاری از پارامترهای دیگر را فراهم می‌کنند. همچنین در حال حاضر، انواع پیشرفته شبکه‌های حسگر بی‌سیم در حال توسعه است و تحقیقات متعددی درپایان نامه کامپیوتر به منظور بهینه‌سازی  عملکرد آنها انجام می‌شود که از مهمترین آنها می‌توان به استفاده از الگوریتمهای بهینه‌سازی با اهداف مختلف اشاره کرد.

 

                           

در پایان نامه کامپیوتر،‌ از جمله مهمترین مشخصات شبکه حسگر بیسیم می توان به محدودیت مصرف انرژی گره‌ها با استفاده از باتریها، مقیاس‌پذیری، قابلیت مقاومت در برابر شرایط زیست‌محیطی حاد، سهولت استفاده و ناهمگنی گره‌ها اشاره نمود. در این پایان نامه، شبکه حسگر بیسیم گفته می شود که اندازه گره های جسگر در شبکه حسگر بیسیم می‌تواند از اندازه یک جعبه کفش تا یک ذره شن باشد. همچنین قیمت شبکه های حسگر بیسیم وابسته به پارامترهای کارکرد آنها از جمله مصرف انرژی، سرعت محاسباتی، پهنای باند و حافظه متفاوت است. شبکه حسگر بیسیم می‌تواند متشکل از صدها تا هزاران گره باشد که در آن هر گره به یک تا صدها حسگر متصل است. در این پایان نامه، شبکه حسگر بیسیم به طور گسترده مورد مطالعه قرار می گیرد و نرم‌افزارهای مدلسازی به منظور تحلیل و بهینه‌سازی عملکرد آنها استفاده می‌شود.

سفارش پایان نامه کامپیوتر

انجام پایان نامه کامپیوتر

مقاله ISI

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.