ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...
ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...

پایان نامه ارشد مدیریت اجرایی

پایان نامه ارشد مدیریت اجرایی

مدیریت برند یکی از ابزارهای کارآمد و حاپز اهمیت است که موضوع مورد مطالعه در بسیاری از پایان نامه های ارشد مدیریت اجرایی را به خود معطوف کرده است. نتایج مطالعات در این پایان نامه ها نشان می دهد که اغلب مدیران به دنبال برندی هستند که برای دهه ها باقی بماند در این پایان نامه ها تاکید بر این است که برند یک کالا بتواند قدرت نفوذ در طبقات مختلف جامعه را داشته باشد. در این پایان نامه ها عقیده بر آن است که قدرت نفوذ و معروفیت یک برند بر عملکرد خود سازمان هم تاثیر گذار است. در این پایان نامه ها ارزیابی برند با استفاده از مفهوم ارزش ویژه آن برند انجام می شود. در روش تحقیق پایان نامه های ارشد مدیریت اجرایی عواملی همچون ارزش ادراک شده کالا بر اساس هزینه, محبوبیت برند و تمایل مشتری به پرداخت بالاتر به منظور تهیه کالا و .... ابعاد تشکیل دهنده ویژه برند معرفی شده اند. جهت بررسی روابط میان متغیرها در اغلب این پایان نامه ها از روش معادلات ساختاری استفاده می شود.

نویسنده : محمد نظری

تاریخ انتشار: 2016.10.31

سفارش پروپوزال و  پایان نامه ارشد مدیریت اجرایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.