ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...
ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...

پایان نامه اقتصاد

انجام پایان نامه اقتصاد

رشته اقتصاد و به طور کلی علم اقتصاد نقش بسزایی در جامعه دارد و علاوه بر پیشرفت اقتصادی در زمینه های اجتماعی، صنعتی و علمی جامعه و مهمتر از همه، رفاه جامعه بسیار اهمیت دارد. این رشته که آینده یک مملکت را رقم می زند، به تولید، توزیع و خدمات نیز می پردازد. 

  تقسیم بندیهای اقتصاد به صورت اقتصاد خرد و کلان است که قسمت خرد آن شامل عوامل فردی جامعه مانند خریداران، خانوارها، شرکتها و شرکتها و بخش کلان عوامل کلی اقتصاد را مانند بیکاری و تورم شامل می شود.

پایان نامه اقتصاد


رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی شامل گرایشهای صنعتی، نظری و کشاورزی است. اقتصاد صنعتی با بخش صنعت و تکنولوژی سروکار دارد و دانشجویان این رشته مهندسان صنایعی هستند که به بررسی و برنامه ریزی سیستمها می پردازند. گرایش اقتصاد نظری به طور تئوریک و نظری علم اقتصاد را مورد بررسی قرار می دهد. اقتصاد کشاورزی مسائل پیرامون کشاورزی را بررسی می کند و راه حلهای اقتصادی جدیدی برای پیشرفت کشاورزی ارائه می کند.
گرایشهای مقطع کارشناسی ارشد اقتصاد شامل شش گرایش علوم اقتصادی، اقتصاد انرژی، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، برنامه ریزی سیستمهای اقتصادی، اقتصاد محیط زیست و اقتصاد و تجارت الکترونیک می شود.
دانش آموختگان این رشته در وزارت دارایی، بانک مرکزی، موسسات تحقیقاتی، وزارت بازرگانی، سازمان برنامه ریزی بودجه، کارشناس و مدیر اقتصادی می توانند مشغول به کار شوند.

یک اقتصاددان اطلاعات بسیار زیادی از نظریه ها و متدلوژی اقتصاد دارد و از توانایی بالایی در تجزیه و تحلیل مسائل اقتصادی برخوردار است. برای اینکه یک اقتصاددان خوبی بشوید باید در مبحث ریاضی، روانشناسی و جامعه شناسی هم قوی باشید به عبارتی باید یک ریاضیدان، سیاستدار، تاریخ دان، و فیلسوف خوبی باشید تا در این زمینه موفق شوید.

انجام پایان نامهبه طور کلی برای برخی از دانشجویان نگران کننده بوده است و برای همین ما ادیت اکسپرتس را معرفی می کنیم. شرکت ما ارائه دهنده خدمات انجام پایان نامه می باشد. متخصصین ما تجربه و آگاهی کامل نسبت به ساختار و نگارش پایان نامه دارند و انجام پایان نامهشما را آسان می نمایند. تحلیل آماری پایان نامه ارشد و دکترا کاری تخصصی است و کارشناسان و متخصصان ما تحصیلات عالی در این زمینه دارند و می توانند تحلیلی حرفه ای برایتان انجام دهند.

لیست موضوعات پایان نامه رشته اقتصاد

-    تجزیه و تحلیل اقتصادی و کاربردی نیروگاههای اف-وی
-    تحلیل مسکن سازی برای خانوارهایی با درآمد پایین
-    بررسی نمونه های مرجع رشد درون زایی اقتصادی
-    مطالعاتی درمورد بحرانهای مالی و اقتصادی سالهای 2009-2007
-    هزینه های فعالیتهای اقتصادی بودجه های محلی

منبع: پایان نامه اقتصاد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.