ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...
ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...

بازاریابی و اهمیت آن در نگارش پایان نامه ارشد

امروزه اهمیت بحث بازاریابی و تحقیق در مورد متغیرهای موثر بر آن در پایان نامهارشد بر کسی پوشیده نیست. اینکه چگونه از بازاریابی برای دستیابی به فروش بیشتر محصولات به مصرف کنندگان استفاده می شود و چرا برای کسب و کار مهم است، از جمله مسائلی است که در تحقیقات پایان نامه ارشد به آنها  پرداخته می شود.

در این متن به بررسی مفهوم بازاریابی و کار برد آن درپایان نامه ارشد می پردازیم.

بازاریابی و اهمیت آن در نگارش پایان نامه ارشد

ارائه مفهوم بازاریابی در پایان نامه ارشد

چگونه می توان مفهوم بازاریابی را در پایان نامه توضیح داد؟ بسیاری از افراد بازاریابی را مترادف با فروش می دانند، در حالی که بازاریابی تنها منحصر به فروش شخصی یا حتی تبلیغات نیست. بازاریابی شامل تمام فعالیت ها از جمله روابط عمومی، ارتقاء فروش، تبلیغات، رسانه های اجتماعی، قیمت گذاری، توزیع و بسیاری از عوامل دیگر است.

در سال های اخیر شرکت ها بودجه بازاریابی خود را به طور چشمگیری افزایش داده اند. عملکرد موثر در بازاریابی ارتباطات، ارائه و ایجاد ارزش برای مصرف کنندگان است. علاوه بر این، شرکت ها باید کارکنان، ذینفعان و جامعه بازار هدف خود را مورد توجه قرار دهند. موفق ترین شرکت ها در سراسر دنیا بر بازاریابی مشتری مدار تاکید می کنند. آنها میزان زیادی زمان، پول و منابع را صرف بررسی زندگی روزمره مشتریان خود و تولید محصولات برای ارضای نیاز آنان می کنند.

تحلیل عناصر موثر بر بازاریابی در پایان نامه

بازاریابی شامل چهار عنصر اساسی است: محصول، محل، ارتقاء و قیمت. عناصر بازاریابی باید در یک طرح استراتژیک انعطاف پذیر برای شناسایی بازار هدف مصرف کنندگان استفاده شوند.

  • محصول: می تواند یک کالای فیزیکی یا خدمات باشد.
  • محل: جایی است که محصول خریداری شده است.
  • قیمت: مقدار هزینه ای است که مصرف کننده برای محصول پرداخت می کند.
  • ارتقا: شامل ابزارهای ارتباطی است که به طور موثری برای ارسال پیام شرکت استفاده می شود.

تعریف اصطلاح بازاریابی در پایان نامه

بازاریابی یک فلسفه است که تمرکز اصلی آن بر جلب رضایت مشتری است. بازاریابی، به فعالیت، مجموعه ای از موسسات و فرآیندهای تولید، ارتباط، تحویل و تبادل پیشنهادات گفته می شود که برای مشتریان، شرکا و جامعه در کل ارزشمند است. همچنین شامل همه فعالیت هایی است که به طور موثر به کسب و کار در بازار هدف کمک می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.