ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...
ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...

چطور چکیده پایان نامه مدیریت خود را بنویسیم؟

چطور چکیده پایان نامه مدیریت خود را بنویسیم؟

چکیده اطلاعات مختصری برای پژوهشگران و محققین در زمینه پایان نامه مدیریت، بازرگانی و آکادمیکی ایجاد می کند. قالب اصلی چکیده بخش های موجز و دقیقی از نتایج را پیشنهاد می کند و روش تحقیق پروژه پژوهشی را کامل می کند. محققین می توانند با نگاه دقیقی به چکیده، چنانچه متناسب با اهداف آنها باشد، آن را انتخاب می کنند.

چکیده های پایان نامه مدیریت بطور کلی شامل مقالاتی با سبک APA هستند. استادان و ویراستاران ژورنال های آکادمیکی سبک متفاوتی از راهنمای نگارش بخش چکیده پایان نامه با تایید اهداف بخصوص راهنمای ویراستاری ترکیب می کنند. چکیده ها به معنی خلاصه نویسی تحقیق صورت گرفته هستند، این موارد بایستی شامل جزیئات، اهداف و روش و نتایج پژوهش هدایت شده یا تجزیه و تحلیلی باشند که شامل پایان نامه مدیریت می شود.

 

بطور کلی یک یا دو پاراگراف چکیده باید شفاف، منسجم و به زبان پژوهشی باشد. چکیده ها با دو فاصله و با فونت 12 (New Times Romans) نگارش می شوند.

انواع چکیده در نگارش پایان نامه مدیریت

  • چکیده های توصیفی

این دسته از چکیده ها بسیار خلاصه هستند معمولا کمتر از 100 کلمه می باشند و خلاصه ای از پایان نامه هستند. آنها شامل هدف تحقیق همراه با روش تحقیق بدون نتایج و نتیجه گیری هستند.

  • چکیده های اطلاعاتی

این نوع چکیده ها طوری طراحی شده اند تا به خواننده امکان دسترسی راحت تر به اطلاعات در گزارش تحقیق را با امکان ارائه موارد بیشتر از چکیده توصیفی بدهند. در این چکیده ها باید محتویات مقاله از جمله هدف، روش شناسی، نتایج، نتیجه گیری به شکل خلاصه با هم ارتباط داشته باشند و بتوانند برای پایان نامه بعدی، پیشنهاداتی را ارائه کنند.    

بطور کلی چکیده در یک پایان نامه قبل از صفحه اصلی و بعد از جلد صفحه می آید. با توجه به انتظارات استادان دانشگاه، دانشجویان بایستی مطابق اصول به نگارش قسمت های مختلف پایان نامه خود بپردازند. اگر فکر می کنید شاید نتوانید به تنهایی از عهده نگارش آن بر بیایید حتما با کارشناسان ما در زمینه نگارش پایان نامهتماس بگیرید.  

انجام پایان نامه مدیریت

سفارش پایان نامه مدیریت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.