ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...
ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...

ساختار نگارش رساله دکتری برای پایان نامه حقوق

ساختار نگارش رساله دکتری برای پایان نامه حقوق

نوشتن یک رساله دکتری موفق برای پایان نامه حقوق نیازمند آگاهی، اشتیاق و تمرکز است. در قالب کلی شبیه دیگر پایان نامه  هاست اما با کمی تفاوت و استفاده از نکات ریزی که فقط برای دانشجویان و اساتید آن رشته قابل توجه است.

طرح کلی ساختار زیر چگونگی نگارش رساله دکتری برای پایان نامه حقوق را بیان می کند.

 

عنوان صفحه- نمایش عنوان رساله دکتری و نویسنده

چکیده- خلاصه کردن مواردی که خواننده انتظار دارد در رساله دکتری بیابد. چکیده باید مختصر باشد و نباید از مرجع و نقل و قول در این قسمت استفاده شود. برای ارائه یک چکیده مفید بهتر است تعداد کلمات 150 تا 300 باشد.

جدول محتویات- مانند دیگر رسالات قالب و شکل ثابتی دارد.

مقدمه- این بخش حدودا 10% کل رساله دکتری شما را به خود اختصاص می دهد. بنابراین اگر رساله دکتری 15000 کلمه ای بود مقدمه بایستی 1000 تا 1500 کلمه باشد. دقت کنید این بخش باید بازتابی از بخش نتیجه گیری شما باشد.

روش شناسی- می خواهید چه کاری انجام دهید و چطور باید برای آن برنامه ریزی کنید. نگارش یک رساله دکتری شبیه یک تحقیق کیفی است و موارد کمیتی (مانند بررسی احتمالات پرونده) وجود دارد اما احتمالا رساله های پایان نامه حقوق از مجلات پژوهشی/ کتاب ها اقتباس شده اند.

مرور ادبی- مرور تئوری مرتبط و انتشار اطلاعات روی موضوع است. حقیقتا بستگی به موضوع دارد و اینکه چطور می توانید در صورت نیاز به قضاوت در این باره بپردازید.

دلیل و مدرک- آنچه شما کشف کرده اید و آنچه از آن نتیجه گیری می کنید. این بخش توصیفی نیست اما باید تجزیه و تحلیل یافته ها را با حرکت به درون جزئیات و راهکار بصری در توسعه پایان نامه حقوق در نظر بگیرید.  

نتیجه گیری- مشابه بخش دلیل است

پیشنهادات- در نگارش رساله دکتری باید تجزیه و تحلیل ذهنی را نشان دهید. دقت کنید پیشنهادات بایستی حاوی نکات تیز و برنده و دقیق باشند.      

دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق با انتخاب ما به عنوان بهترین در نگارش انواع رساله های دکتری و پایان نامه  های حقوق، یک پژوهش ایده آل و با کیفیت به اساتید خود ارائه دهید.  

انجام پایان نامه حقوق

سفارش پایان نامه حقوق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.