ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...
ادیت اکسپرتس

ادیت اکسپرتس

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و...

پایان نامه مدیریت با محوریت -مزیت رقابتی

پایان نامه مدیریت با محوریت -مزیت رقابتی

 

در پایان نامه مدیریت می خوانیم که بدون تردید، مزیت رقابتی، یکی از مهمترین مفاهیمی است که در سالهای اخیر به اکثر حوزه‌های علم  مدیریت به ویژه مدیریت کسب و کار راه یافته است.

 

                                                 

 

 

به طور خلاصه می‌توان اینگونه گفت که مزیت رقابتی در پایان نامه مدیریت، به معنای ویژگی یا ویژگیهایی است که یک سازمان یا کسب و کار را قادر می‌سازد تا خدمات (سرویس) یا محصول خود را با قیمتی پایینتر نسبت به رقبای خود در بازار ارائه دهد. به عبارت دیگر، مزیت رقابتی به معنای برتری یا امتیاز یک کسب و کار است که در نتیجه‌ی مدیریت موثر و بهینه‌سازی شاخصهای عملکرد کسب و کار حاصل می‌شود.                              

 

 با اینحال باید توجه داشت که بهینه‌سازی در اینجا تنها شامل ابعاد مالی عملکرد یک کسب و کار نمی‌باشد. به طوری که در بسیاری از موارد، مزیت رقابتی، می‌تواند تنها از طریق ارتقای مولفه‌های غیرمادی یک کسب و کار، از جمله رضایت مشتری و اعتبار یک برند حاصل شود. در پایان نامه مدیریت، مزیت رقابتی همواره به همراه موضوعاتی مانند قیمت‌گذاری، عملکرد مالی، نوآوری و (به تازگی) پایداری معرفی می‌شود. درپایان نامه مدیریت گفته می‌شود که امروزه با گسترش کسب و کارهای کوچک و متوسط، به ویژه در فضای مجازی،  دستیابی به مزیت رقابتی از یک سو آسانتر و ازز سوی دیگر دشوارتر شده است. پیچیدگی فضای امروزی کسب و کار و ثبات کمتر عوامل موثر در رونق یا رکود بازار،، موجب دشواری دستیابی به مزیت رقابتی و حفظ آن شده است. اما از سوی دیگر، ایجاد امکان تماس مستقیم با مشتریان و نظارت بیشتر بر فرآیندهای کسب و کار موجب شده تا دستیابی به مزیت رقابتی از هر زمان دیگری آسانتر به نظر برسد.

انجام پایان نامه مدیریت

سفارش پایان نامه مدیریت

مقاله Isi

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.